کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

اس ام اس های + و - = خنثی

(( هی!


           کافه چی!


                       میزهایت را تکنفره کن !


                                                     نمی بینی ؟!


                                                                      همه تنهاییم! ))

دیروز که این SMS برام اومد اولش دلم گرفت، هی با خودم تکرارش کردم ، کم مونده بود اشکی که تو چشمام داشت حلقه می بست کامل بشه که به خودم گفتم نباید بذارم چیزی ناراحتم کنه ، حتی ..............

بگذریم که گاهی این تنهایی نتیجه رفتار خودمونه اما گاهی هم تنهایی خوبه و گاهی هم ...

در هر صورت، بعدش متن زیرو همون دوستم که بالایی رو فرستاده بود برام فرستاد ، فکر کنم فهمید چه انرژی منفی با بالایی برام فرستاده که با این یکی که مثبته ، خنثی نمودش


((دیدگانت از همیشه شادتر، 

                       شهر قلبت زنده و آبادتر ، 

                                    غصه هایت دم به دم ای مهربان ، 

                                                                             در گذرگاه زمان بربادتر))

...

خیلی اوقات بهترین احساساتی که داریمو توی قفسه های قلبمون زندانی می کنیم و می گذاریم تا خاک بخورن و از اونها هیچ استفاده ای نمی کنیم !

تقدیم به خوبانم به رسم خوشامد و دست مهر نشاندن بر سرم

شبان هنگام این قنوت دستان شما بوده که به آسمان ها رهسپار می گشته 


و طنین دلنشینتان با واژه های نورانی دعایتان بوده که با نسیم گره می خورده 


و....

ادامه مطلب ...

آبی ...

گونه را زشبنم خالی می سازم و دل را زعشق تهی، 


     سوار به درشکه ای به سرزمینی دیگر پای می گذارم، 

 

                            به جایی که در آن نشانی نباشد از بی وفایی، 


                                          به آن جا که رنگ آسمان و دل ها یکی است:


                                                                                           آبی،       آبی،         آبی.

و باز هم دلتنگی

گاهی دلتنگی تنها دلیل گذاشتن یک پست جدیده


امشب دلتنگم ، 

                      بیقرارتر از هر روز ، 

                                             بیشتر از همیشه