کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

برای روز تولد دوباره عشق زندگیم و نو شدن روزگارم

امشب زندگیم عوض شد


حالا میتوانم دوباره عاشقانه بنویسم


برای همسفرم 

     

                     برای همدم روزهام


برای مردی که حالا میخواد بشه مهربون تمام لحظه هام




نظرات 4 + ارسال نظر
آسیه شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام خواهرجونی خودم، زیباترین عروس دنیا...


خیلی خوشحالم و هزاران بار خدا رو شکر میکنم که شادی و لبخند از ته دل رو روی صورت ماهت میبینم.

بهت تبریک میگم خانمی ناز و خوشگل خودم...


البته الان دیگه خوشگل خانمی آقا داماد هستی...

مبارکت باشه شاخه گل نرگسم.
امیدوارم لحظه لحظه ی زندگیتون کنار هم همراه باشه با صداقت و محبت و آرامش والبته سرشار از شادی های مداوم.

و البته یه عالمه آرزوی خوب دیگه.

همچنین ازت ممنونم به این خاطر که با اینهمه مشغله ای که داشتی منو فراموش نکردی و اون کیک خوشمزه رو واسم آوردی.

انشالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشی خواهر مهربونم.

مرسی آسیه جونم
انشاءالله برای شما گل نازم

غریبه ی که یه روزی اشنا بود!!! شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ب.ظ

تبریک میگم بهتون!!
انشاالله که خوشبخت بشین و برای سالهای سال کنار هم بمونین برای هم تکیه گاه باشین!!
خوشحال شدم!!!

اشنایان من هیچگاه غریبه نخواهند شد


ممنون از حضور گرمتان

غذادرمانی سرطان شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ http://nokhod1.mihanblog.com

آسیه دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ق.ظ

شولولولولولوولولوولو
لی لی لی لی لی لی لی لی


عروسیه عروسیه

دست دست خانما دست آقایون حالا برعکس

عروس باید ....

به به عروسی داریم ... دودماد داریم... لی لی لی لی

مبارک باشه....

اینم شادی خواهر جون عروس که میبینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد