کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

میگن بله برونه ...

 این عکس سفره بله برون 

البته ببخشید دیر شد






شاخه نبات برای مهمون های عزیز



اینم کاسه نبات


نظرات 5 + ارسال نظر
آسیه سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

عزیزم...

خیلی خوشگل شده بوده.... انشالله همیشه شاد باشی خانمی نازم....



انشالله سفره ی عقدت رو بچینی... انشالله تزئین جهزیه ات خودم بیام انجام بدم....

خوشبخت و عاقبت بخیر بشی

پس شاخه نبات من کووو

تو خودت قند و نباتی

حسین چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ب.ظ

تو چرا پست جدید نمیزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:28 ب.ظ http://parishab.mihanblog.com

درود بر خواهر گلم
مبارک باشه عزیزم
دیر فهمیدم ببخشید
شاه رویی در برابر آینه بدیدی و لب گشودی ای روزگار
و منه مسحور را دست به فراز ببردی
و شکر خدای بگفتم

ممنون همراه مهربان

آسیه چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ

مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویسـم

یـکی بـــود ، یـکی نبود

بـی خیال……..!!

خــلاصـه اش میشود اینــکـه :

دوستـت دارم . . . !

منم دوست دارم خواهر جونم

ممنون بابت همه مهربونیات

[ بدون نام ] یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام
امروز بعد از مدتها به وبلاگتون سر زدم،و از دیدن این تصاویر و پست هاتون بسیار خوشحال شدم،من بهتون از صمیم قلبم تبریک میگم و از خدا میخوام که همیشه کنار هم شاد و خوشحال باشین و خداوند بهترینهارو کنار همسر مهربونتون واستون رقم بزنه،دیدن این خبر واقعا خوشحالم کرد.(یه جمله ای هست که من عاشقشم : خداوندا تو آنی که خود گفتی و چنانکه خود گفتی آنی)

سلام
میدونی خوبی اینجا اینه که بالاخره دوستاتو خبر دار میکنی
اما من دلگیر میشم از ادمهایی که فکر میکنی نزدیکن اما بی خبر میرن و حتی خبرت هم نمیکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد