کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کیک واقعی ....

این کیکی هست که دوست جونم برام درست کرده

آسیه جون ممنون







این هم کارت تبریک آسیه جون

نظرات 9 + ارسال نظر
hosseiN پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:49 ب.ظ

دوست به این خوبی داری...چرا گله میکنی؟!!!

دست گلش درد نکنه..

خداروشکر
من هم دل خوشیم تنها به داشتن دوستان خوب است

آسیه پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ب.ظ

عزیزم با اون همه محبت و مهربونی که به من داری این یک قطره ست در مقابل دریا.
همیشه بخند گل من.

مرسی خانومی
تو بخندی روزهای من هم شیرین میشه
میدونی که من نگرانت هستم بیشتر از همیشه

آسیه پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ب.ظ

هیچکس مثل تو نیست
وقتی آغوش می شوی و زمستانی ترین غم ها در گرمای مهربانی ات ذوب می شوند
وقتی بوسه می شوی و گونه هایم را مهمان می کنی به بارش شکوفه های بوسه
وقتی واژه می شوی و از دوست داشتن می گویی
نگاهت که می کنم
چیزی مرا از " نداشـتـن " ها جدا می کند
با تـــو که می خـندم
قفل های این روزها باز می شوند
در تـــو که می میرم
جاودانگی ، ترانه ی مرغان خوشخوان روزگارم می شود
چه خوش اتفاقی ست
بــا تـــو بــودن
عاشقانه که صدایم می کنی
نامم دل انگیــزترین آوای دنیــا را به خود می گیرد

باز که نام نویسنده نداره
میدونی که این نوشته رو خیلی دوست دارم
ممنون که برام یادگاریش کردی گل نازم

hosseiN پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ

lممنون دوستم بابت حضورت..

سحر دی زاد دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:34 ب.ظ http://dayzad.blogsky.com/

ای وای من...
کیکهای آسیه...
هوس کردم شیطون...
نامرد همشو تنهایی خوردی؟؟؟
نوش جووووووووونت...
تولدت هزار بار مبارک دوست اردیبهشتی مهربون من!

آره خیلی خیلی هم خوشمزه بود
دست دوست جونم درد نکنه
فقط اون یادش بود

از تبریک شما هم ممنون سحر جون

آسیه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:09 ب.ظ

آسیه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ب.ظ

عزیز دلم شما بد نیست یه پست جدید بذاری ها
شدیدا چشم انتظارم

پست جدیدو خودت ایجاد کن دوست جون

حس سبز جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

بیش از آنکه خزان از راه برسد ، از هر بهار بهره مند شو.



ویکتور هوگو

مثل همیشه زیباست

آسیه شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

وقتی می‌خندی
عشق،
کوچک‌ترین اتفاقی‌ست
که می‌افتد..

مرسی خوشگل نازم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد