کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

تولد غم انگیز


شاید اینجا بهترین مکان برای همین بود

که گاهی بیام بگم چی توی روزگارم می افته



ولی دیگه حتی حس و حال تولد هم نیست






این کیک تولد



این هم کادو

توی یک روزگار نه چندان دور شاید اینها همش تصویر و عکس نباشه حقیقت باشه اما امروز ...
حتی اونی که باید باشه هم نیست چه برسه به کیک و کادو و تولد





نظرات 8 + ارسال نظر
خودت میدونی من کی هستم... شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ق.ظ

صلاح از ما چه می جویی که مستان را صلا گفنیم
به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم

عزیزم واست از خدا سلامتی و یک قلبی که هر لحظه سرشار باشه از شادی و عشق و محبت آرزو میکنم.
آرزو میکنم هرلحظه که نفس میکشی بهترین ها واست رقم بخوره چون خودت بهترینی. لمس بودنت مبارک گل نازم

و اما در مورد پستی که گذاشتی باید بگم بعضی اوقات خیلی ها شاید نمیتونن درک کنن که چه قدر حضورشون واسه یه نفر حیاتیه و یا شاید هم هنوز ضرورت بودنشون رو باور نمیکنن مثل خود شما که نفسی و هرثانیه بودنت برای زندگی ضروریهالبته خودت میدونی
عزیزم در مورد کادوها هم آرزو میکنم هزارهزار برابر بزرگتر و ارزشمندتر از این کادوها رو از خدا هدیه بگیری. همونایی که بالا گفتم سلامتی لبی پر از لبخند دلی شاد قلبی پر از امید و یه عالمه آرزوی خوبه دیگه ...
و اما در پایان...
هر ثانیه که عطر وجودت میپیچد در جانم زنده میشود این تن خسته ام... تو مثل بارانی پر از عشق، و هوایت پر است از شور زندگی... خدارو بی نهایت شکر که هستی

ببخشید که بی هماهنگی اومدم

امان از دست تو

hosseiN شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام
مگه تولدت بود؟؟
من نمیدونستم
تولدتون مبارک
امیدوارم روزای خوب و خوشی پیش رو داشته باشی...
با آرزوی بهترینها...

ممنون دوست خوبم
خوشحالم که هستی

hosseiN شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ق.ظ

زندگی همهمه مبهمی از رد شدن خاطره هاست...
هر کجا خندیدیم...
هر کجا خنداندیم...
هر کجا خوش بودیم...
زندگانی آنجاست....

تولدت مبارک

حس سبزی دارم آنجا که ردپای مهربانی دوستانی همچون شما بر خاطرم است

hosseiN شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ق.ظ

هم خوشحالم که وبلاگمو میخونی
هم ناراحت شدم که اونموقع شب با گریه داشتی میخوندی..

گاهی گریه امید برای شروعی دوباره است
من خداروشکر میکنم که وبلاگ خوب شمارو همراهی میکنم
البته اگه شایسته همراهی باشم

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ق.ظ

فقط همین عزیزم امان از دست تو ؟؟؟؟؟

ای جونم
خانومی چقدر دل نازک شدی این روزها

خودت میدونی من کی هستم... یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ

آره خانوم خانوم ها

hossein پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ

از رفتن تو.
روزها میگذرد...
اما من هنوز هم مانند اولین روزهای اشنایی مان عاشقانه دوستت دارم.
هنوز هم با تو قدم میزنم؛
باتو غزل می خوانم؛
با تو به دیوانگی خودم میخندم...

بانوی روزهایت دوباره می آید کمی به انتظار بنشین
تا شروع دوباره دمی دیگر باقی است
دوست خوبم امید داشته باش
شاید اندکی دیگر گمشده ات پا بر سرایت بگذارد

حس سبز دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
از صمیم قلب تبریک می گم.
امیدوارم همیشه کنار اونایی که دوست داری باشی و همیشه کنارت باشن.

ممنون حس سبز عزیز
امیدوارم همه انسان ها خوشحال و شاد باشن و غصه به دلهاشون راه پیدا نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد