کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

شاید من هم ...

اکنون باید گذشت

            

                                    شاید در پس آن کوچه که رازقی دست بر زلف بنفشه می نشاند

              

                                                                                    و ابر به لطافت بر گلبرگ های نسترن ،عشق را هدیه میکند

و شاید آنجا که بلبل ، سبکبال بر لبان گل بوسه می نشاند

                                

                                                        و  آنهنگام  که در سایه سار دشت در جشن رنگ ها ، پروانه ای عاشق می گردد


من نیز هوای بودن را با دوست داشتن تجربه کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
از طرف یک دوست قدیمی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

خوشحالم که با کنار گداشتن یک دوست قدیمی اینقدر آرامش پیدا کردین.
لحظاتتون کنار دوستان وبلاگیتون مخصوصا سحر جون که براشون متن های زیبایی رو از احساست زمانی کنار تون بوده رو نوشتین داشته باشین.

ممنون

سام سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

نرگس میخوام تو رو لینک کنم تو وبلاگم ... اشکال نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه اشکالی داره داداشی‏ ‏

hosseiN چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ http://idream.blogsky.com

گفتم:مجنونم گفتی:باش گفتم:مجنون توام لیلی گفتی: باش گفتم چاره

چیست؟ گفتی: انتظار

انتظار در چشمان موج می زند اما قلبم در هیاهوی با تو بودن غرق شده است.

سام دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

سام شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

فک کردم وبلاگو گذاشتی رفتیــــــــــــــــ
چرا حالو هوای تو ابریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

بهار که میشه دلم میگیره داداش جون

hossein یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

می خواهم با کسی بروم
که دوستش دارم...

نمی خواهم بهای همراهی را
با حساب و کتاب بسنجم،
یا در اندیشه ی خوب و بدش باشم...

نمی خواهم بدانم
دوستم می دارد یا نمی دارد؟!

می خواهم بروم...
با کسی که
دوستش می دارم..!

برتولت برشت

دوست داشتن زیباست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد