کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

دوباره باید از احساس نوشت ...


دوباره باید از احساس نوشت 

از تمام آنچه که در ذهن پرورش می یابد و

 گاه به جهان عرضه نمی شود 

دوباره باید شروع کرد و از نو به وجود آورد

 آنچه که قلب ها را به هم می پیوندد و 

آنچه که جان می بخشد زندگانی را ، 

آنچه که دوباره جریان می دهد حیات را ،

                                           طلوع را ،

                                          دوباره تولد یافتن و 

                                                        دوباره به نور و حقیقت رسیدن را ، 

شاید این نیز تکرار تمام بودن ها و گفته ها باشد 

،امّا آنچه که باقی است 

                                             همانا عشق است و دیگر هیچ .

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید و پرنیان شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ق.ظ http://www.hamideman.blogsky.com

جانا سخن از دل ما گویی

فاطی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://royayeziba.blogsky.com/

سلام و ممنون بابت همدردیت
اومدم اپ کنم ولی هر چی فکر کردن نمیدونستم باید چی بنویسم ولی از طرفی هم اگه نوشتن رو ترک کنم دق می کنم
بازم بیا پیشم

آفرین دوست خوبم،بنویس،من همیشه سر میزنم

حس سبز یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
خیلی زیبا بود.این دوبار ها رو دوست دارم!
درباره ی نظرتون:
ترانه ی معروف آدل که بهترین ترانه سال شد اسمش سامن لایک یو هست.اما این هم معروفه!
به خواهش دوستان از این به بعد جمعه ها عکس هم می ذارم.می دونم که دوستان منظورشون عکس های عاشقونه و دختر پسری و ... بود که من از این عکسا و این کارا بلد نیستم!
ترانه رو که نمی شنوی شاید مال ویندوز باشه!من هم چند ماه پیش یه دفعه دیگه نتونستم ترانه ها رو در وب بشنوم.فک کردم مال سرعت ایرانسلی نت هست.بعد که چند هفته پیش ویندوز عوض کردم دیدم بازم ترانه ها رو می شنوم!آخه ویندوز مال یه سال پیش بود!

حس سبز دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
اشعار فروغ یه حس عجیبی داره واسه من.همیشه لذت بردم.همیشه!
و اشعار پابلو که عاشقانه هاش عاشقم می کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد