کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

شاید ...

مژگان خود را بر هم می زنم، 


چشم بر روی روشنایی می بندم ، 


شاید که نور در پس دیدگان بسته ی من باشد ، 


شاید ...

مژگان خود را بر هم می زنم، 


چشم بر روی روشنایی می بندم ، 


شاید که نور در پس دیدگان بسته ی من باشد ، 


شاید که نور در وجود من ، 


                               در ذهن من ، 


                                                در قلب من باشد ، 


شاید که نسیم همان بوی بهشت است که بر من می وزد ، 


شاید باران همان رحمت بی مانند است که بر جوی وجودم می بارد ، 


شاید که سرسبزی گلدان کوچک من نیز همان بهشت جاویدی است که به دنبالش بودم ، 

 

                به دنبالش هستم  


                                 و در انتظارش می مانم.


شاید که امید همان نیروی اعجاب انگیز ما انسان هاست، 


شاید که معجزه همان حضور ماست ، 


شاید که فردا نیز هنوز برای ماست.

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست جون یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ

خیلی قشنگ بود!!!

حس سبز دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
بسیار زیبا بود.مرسی.

حمید و پرنیان چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.hamideman.blogsky.com

قشنگ بود
یه جا خوندم نوشته بود :
امید واسه زندگی مث نمک میمونه، غذا نیست اما بهش طعم میده

همیشه زندگیتون با امید و همچنین چاشنی علاقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد