کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

تک بوق های سکوت....

تا حالا شده دلتون بخواد با یکی صحبت کنید اما هر چی زنگ می زنید گوشیشو جواب نده، بعد شما تنها به صدای تک بوق ها گوش بسپورید که شاید توی یه ثانیه سکوتی که بینشه طرفتون جوابتونو بده.

اونوقته که با خودت میگی سهمت از داشتن اون کسی که دوست داری تنها ثانیه های خالی از صداشه پشت تک بوق های تلفن

نظرات 2 + ارسال نظر
فِری جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://oneee.blogsky.com


دارم ابراز همدردی میکنم باهات!

کاش اونی که پشت خطه فقط یه بار خودشو جای آدم پشت خط بذاره

دوست جون شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

راهکارها:
1: بهش بگو یک آهنگ پیشواز واسه خودش بذاره تا مجبور نباشی صدای تک بوقها رو گوش کنی!!
2: شاید اونموقع که تو زنگ میزنی کاری داشته باشه که نتونه جواب بده ، بهش اجازه بده تا کارهاشو انجام بده بعد بهت زنگ میزنه!!!
3: خوش به حال این دوستت که طرفدار به این مهربونی داره!!!
4:اون باید چی کار کنه که وقتی زنگ میزنه و تو نمیتونی جواب بدی و اون باید جای خالی صداتو با آهنگ پیشوازت پر کنه!
نتیجه اخلاقی : خدارو شکر که هر دوتون خیلی مهربونید
راستی خداروشکر مال من بود یا تو؟؟؟؟!!!!

به اندازه یه پست برات نظر گذاشتم دوست جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد