کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

مواظب باشین دوستای خوبم...

این چند روز یکم بی حال بودم، هم سحرم حالش خوب نبود، امروزم که خودم مریض شدم رفتم زیر سرم، رفتم به دکتر میگم این علائمو دارم میخنده میگه ویروس جدیده، فشارمو گرفت گفت 6.5، تند و تند مثل مشق شب برام دارو تجویز کرد، رفتم سرم بزنم دیدم همه تخت ها پره همه سرم بدستن!

همراه یه دختر جوون هم سنو سال خودم یه مادر مهربونی بود گفت تو هم سرم داری گفتم آره، با مهربونی گفت ان شا ا.. خوب بشی گلم.

بگذریم سرمم رو زدم اومدم خونه تا نشستم پای نت که پست بزارم ، بابا گفت یه کم به خودت رحم کن بگیر بخواب ،منم اطاعت کردم اما حالا رفته بیرون اومدم پست بزارم گفتم اول از این ویروس جدیده بگم براتون

علائمش اول مثل آنفولانزاست البته برای بعضی ها بدن درد داره بعضی ها هم نداره،بعدش  آبریزش بینی و سر درد و البتههمون تهوع، بی حالی و اسهال شدید.

ویروسش تو هواست ،دکتر ها میگن باید سیر و دوغ مصرف کنید اگه هم مبتلا شدید پشت گوش نندازید برید دکتر

چقدر حرف زدم ببخشید ، من برم یکم استراحت کنم تا فردا بهتر بشم برم سر کار

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید و پرنیان شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.hamideman.blogsky.com

مواظب خودت باش زودتر خوب بشی

از این به بعد بیشتر مواظبم عزیزانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد