کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

کاغذ خط خطی

خط خطی های دلم

اس ام اس های + و - = خنثی

(( هی!


           کافه چی!


                       میزهایت را تکنفره کن !


                                                     نمی بینی ؟!


                                                                      همه تنهاییم! ))

دیروز که این SMS برام اومد اولش دلم گرفت، هی با خودم تکرارش کردم ، کم مونده بود اشکی که تو چشمام داشت حلقه می بست کامل بشه که به خودم گفتم نباید بذارم چیزی ناراحتم کنه ، حتی ..............

بگذریم که گاهی این تنهایی نتیجه رفتار خودمونه اما گاهی هم تنهایی خوبه و گاهی هم ...

در هر صورت، بعدش متن زیرو همون دوستم که بالایی رو فرستاده بود برام فرستاد ، فکر کنم فهمید چه انرژی منفی با بالایی برام فرستاده که با این یکی که مثبته ، خنثی نمودش


((دیدگانت از همیشه شادتر، 

                       شهر قلبت زنده و آبادتر ، 

                                    غصه هایت دم به دم ای مهربان ، 

                                                                             در گذرگاه زمان بربادتر))

نظرات 1 + ارسال نظر
سام پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

آی خدا خیرت بده نرگس این پیامو اس کنم واس دوستام

نرگس شااااااااااااااااااااد باش
آفریییییییین بیشتتتتتتتتتتر
بخند ... لبخند بزن ... اگه کسی رو دوس داری روحش از جایی سرچشمه میگیره که بیشتر از اون نزدیکته

منو که نمیشناسن ، من نوشتم ، دیگه زحمت اس ام اس با خودت سامی جون

کسی که دوستش دارم از رگ گردن به من نزدیکتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد